Nya ideér till rummet!

Hade ju tänkt skaffa garderoben STOLMEN på Ikea men efter lite tänkande så insåg jag att jag själv kommer
inte ha råd till en sån just nu. Och den garderob vi har vill jag typ slänga ut, sälja Ja vad som helst för den funkar inte för mig och syrran tillsammans.

Jag känner även att jag vill ha UTRYMME i rummet eller ja fixa så man har bättre koll på sakerna plus att kläderna behövs HÄNGAS upp. Sen jag hade klädkammare i falun och hängde upp de mesta av mina kläder så känner jag att jag vill fortsätta med det. För just nu ligger de mesta av mina kläder ned tryckta i byrån, vilket inte är så skoj när man ska ha nåt ur den ;)

Kikade idag på denna:


Att jag och syrran ska eventuellt skaffa en varsin sådan här, för de tror jag funkar och räcker för oss.
Just nu känner jag lite att jag vill sälja lite saker bara för att kunna betala av lite saker som jag inte just nu har pengar till :/ men jag får se de kanske löser sig oavsett.

Nu läsa för elsa sen blir det supernatural och sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0