Onsdag 6 juli

FY FAN, det känns som om sommaren bara rinner iväg...

Vet ju inte direkt vad man ska göra heller för att stoppa den lite?
Skulle vilja åka och vara i årsunda några dagar men problemet är att syrran jobbar, ingen annan kan
åka/lämna elsa på dagis förutom jag som tjejerna är hos sin pappa denna och nästa vecka.
Vill även åka till falun och hälsa på kusin och hennes sambo - saknar Falun <3

Och ja jag vill egentligen försöka göra något av denna sommar men det är fan inte lätt!
Har ju knappt pengar, och nästa gång jag får pengar är i slutet av denna månad typ och det är ju fan inte kul!

BLÄÄÄÄ...
Idag har jag hjälpt Amelie med att rensa bort skräp från gården och sedan hjälpt syrran med att rensa i hallen uppe som där har vi haft värsta förråd stället? Haha lite svårt att berätta men vi har dumpat det mesta saker där ute så i typ fyra år har man knappt sett det utrymme som faktiskt finns där ;) men nu gör man det iaf.
Usch fattar inte hur vi kan ha så mycket skräp och skit liggandes som bara tar plats som vi behöver till annat.

Fast blev lite less när man kastat/sorterat (försökt iaf) så kommer fler och kikar igenom vad man kastat så får man kritik för att vissa saker inte ens skulle kastas (?) och ja det var i fel sortering osv. Visst det är ju hjälp men jag känner ändå att det mesta vi slängt är ändå nåt man inte kan hålla på och spara på när det heller inte ens används längre. Och jag som städat rummet för några dagar sen börjar se hur det sakta men säkert börjar se ut som det gjorde innan jag ens städa! USCH!

Nu film eller nej CSI!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 18:03:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0