Räkningar

Har inga direkta räkningar så men har ju lite man måste försöka betala men det dröjer ju lite innan pengarna kommer in som det åter igen strulade med pengar :( papper och sådant.

Men behöver nog söka för 2 månader som jag nu varit aktiv och varit med nu ändå sen slutet av maj. Men ska se om jag får tag på personen på arbetsförmedlingen och fråga lite hur man ska göra. Och kanske även kolla om inte farmor ska göra ärenden i Tierp imorrn i så fall om elsa och jag kan åka med så kan jag fixa det jag behöver. Annars dröjer det ju till fredag eller nästa vecka. Och jag behöver göra ärenden redan nu egentligen så.

Måste nog skriva upp en lista på vad jag behöver göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0