Rummet

Har kommit en liten bit, plockat undan tvätt och försökt få in den rena i garderob/byrå och plockat undan lite på golvet runt gaRderoben. (Var fullt med tvätt och sånt där innan) Men nu är det iallafall rent :)

Bäddat min säng och börjat plocka upp det skräp som växt i hög mellan min och syrrans säng, fattar inte hur det blivit så här stökigt egentligen. För över en vecka sen såg rummet någorlunda ut men sen så kom en bomb och exploderade för helt plötsligt var det saker överallt, i sängarna, i soffan, soffbordet försvann under alla saker som låg på hög, golvet försvann under alla saker oxå FAST nu har jag lyckats få fram bord och golv, lite av soffan skymtar och sängarna är ju synliga hela tiden som dom är de mest välanvända i detta rum.

Vet inte har ju nya högtalare och baslåda, men nu när jag börja lyssna så börja det spraka och bli ohörligt men tror jag lyckats få till det för nu poppar musiken som den ska i dom ;)

Nej ska man återgå så man är klar till sis kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0