Söka Jobb

Jag har tagit mig i kragen och faktiskt RINGT till olika jobb jag är intresserad av, tänkte även kolla eventuella praktik platser som det kan ju behövas om man inte får jobb. Undrar om man inte kan kika om man kan få liiite mer pengar på något sätt, för det behövs!

Har hamnat i en sån ekonomisk situation igen, fråga mig inte hur för det vet jag ärligt talat inte hur det gick till
Har 3 inkasso, varav den ena del betalar jag som jag inte har så jag kan betala hela summan direkt (på typ 1000 spänn) och sen är det andra vanliga räkningar. Har typ inte haft några räkningar alls den senaste tiden men nu ska dom tydligen BOMBA mig med de ena efter det andra - BLÄ!

När jag räknat ihop allt som allt så ligger det på 3000 spänn ungefär, eller under men för avrundningens skull.
Och jag vet ju inte exakt när jag kommer få pengar som det strulat IGEN!
Funderar på att maila coachen och fråga om hon lämnat in lapparna och om allt är som det ska med dom nu.

Gillar inte att sitta arbetslös, få räkningar man inte kan betala direkt och skulderna bara växer för det.
Fattar inte, jag betalade av ALLA mina räkningar och ändå dimper det ner hundratals nu! Men jag har börjat lösa en del av dom, har nämligen lyckats sälja lite på tradera som gått över det jag trott vilket är SKÖNT! Då kan jag använda mig lite av dom pengarna med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0