Söndag, min sista dag ensam med elsa...

Ja inte ensam så utan mer ensam som de andra kommer hem från semestern idag.
SHIT vad dagarna gått fort fram ändå, innan så tyckte jag att 4 dagar lät som EVIGHET men det har faktiskt
gått relativt bra, hade till och med klarat mig utan farmor om så är.

Problemet var väl när ungen vakna idag och vägra somna om så satte igång en film åt henne då tog hon chips påsen som vi hade igår och den dricka som var kvar och satt och prassla med det vid mitt öra och det var rätt irriterande så till slut gick jag upp och fixade nåt att äta.

Det är fint väder idag så funderar på om man ska hitta på något ute men vet inte riktigt vad än, kanske åka båt?
Fixa lite picknik och dra iväg? Hum...
Får gå och kolla båtarna först så kan jag ju avgöra efter det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0