Söt, vit mönstrad klänning TILL SALU!!!




Söt vit mönstrad klänning ifrån Gina Tricot

Storlek: 34 (passar även den som har en 36:a) -XS

Vit mönstrad klänning med snörning i bak upptill på ryggen som man kan justera om man
tycker att den sitter för tajt eller för lös. Även reglerbara axelband!

Det sitter bygel frampå som nå slags hållare för bysten, såna som finns i bhar.

Jag som är 1,51 cm lång så går klänningen ner över knäna typ men den är jätte fin på.
Att jag säljer den är för att den är lite för pösig upp till på mej (alltså lite för stor (?)

Säljer den för 100 kr + frakt på 45 kr (om jag inte hittar billigare sätt)

MAILA MIG PÅ : [email protected] OM du är intresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0