StyleByTyra - smycken

Jag har de senaste månaderna köpt de flesta av mina smycken ifrån STYLE BY TYRA.se

Älskar deras design då den sticker ut lite mer än vad vanliga smycken gör och gillar även att man kan
få hem paketet i brevlådan, i vissa fall får man väl hämta ut det men annars får man det direkt i brevlådan.
Är alltid kul och öppna paketet och det dimpar ut små färgade påsar med snygga smycken i ^^

Här är några smycken jag köpt senaste månaden:



Zebra mönstrat kors & kedjor (till ETT öra)




Läcker ring, 2 st med den undra full av kors


2 ringar man har på varsitt finger med kedjorna hängades emellan


Armband med ringar & kedjor



Den här är ju LÄCKER!
Kan användas i fram eller bak (som på bilden, smycke till håret som halsband/örhängen i ETT!

Jag är dock lite skeptisk om denna ens skulle passa mig till nåt...




Bara ett urval av de läckra smycken de säljer :)
De säljer ju även bikinis & smink så den som vill kan ju kika in och se om ni fyndar något :)

Gå IN på denna: StyleByTyra

Kommentarer
Postat av: Sam

thanks for the post..its really nice..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.for more info visit

<a href="http://www.smycken.dk/">smycken</a>

2011-07-15 @ 08:17:19
URL: http://www.smycken.dk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0