Telenor = SKIT!

BLÄ FY FAAAN!

Varför i helvetes skit gick jag ens med på att ta telenor när jag redan hade något som funkade skit bra?
Jo för jag blev ju lockad av vad försäljaren sa!

Och ja visst ska jag även bli något sådant, men bara det att problemet är att här i fagerviken så FUNKAR INTE täckningen! DEN SUGER!!'
Senaste dagarna så har jag haft någon stapel till att få ett X (ingen täckning) om vartannat och det är fan bra drygt som man vill ju ha täckning som man kan bli nådd och nå andra själv.

Som igår i Gudinge, jag hade i princip X hela tiden och det är ju inte kul när man ska ha koll på de folk man var där med, även att få kontakt med vår chafför som körde dit/hem oss. Fick ju även syn på min vän Emelie ifrån gymnasie tiden och vi har inte sett på över ett år om inte ännu mer :S så det var ju faktiskt kul att få se henne här om kring :)

Men åter åt Telenor skiten, jag har ju abbonnemang hos dom och suttit nu och kikat över vad fasiken det är jag betalar för osv och vad ingår och inte ingår. Funderar ju på att skita i dom men som jag har MOBIL i abbonnemange så kan jag inte sluta betala heller :( bara för man säger upp det. Men funderar på att ringa ett samtal till dom imorgon och höra mig för lite, har lite frågor till dom.

Nu ska jag slänga mig i sängen för ont i huvudet, mensvärk och axel ont!

Kommentarer
Postat av: catherine

mmmm, hate to say "i told you so"... men JAG SA JU DET EME! telia är det enda rätta!!

2011-07-11 @ 05:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0