triX & miX

Vet inte exakt vad klockan var men runt tolv säger vi så började jag och plocka ur sånt som jag kan hänga i garderoben ur byrån bara för att göra lite plats i byrån för sängkläder och annat som inte får plats någon annanstans. Plockade även ur de lådor jag tidigare använt till just sängkläder (garderoben) men sen jag flytta en sväng till falun så tog syrran över och packade ner det ena och det andra i just dom lådorna.

Nu har jag plockat ur den ena och packat om, nu är det iaf sängkläder i den ena ;)
Jag tycker det är lättare om vi har sängkläder/handdukar på ett ställe och inte flera hundra olika ställen. Men inte så lätt när vi dessutom försöker göra plats för annat som vi vill få undan skuffat.

Men pappa ska nån gång i framtiden fixa vår gamla vedbod till ett förråd så då kommer vi ALLA få undan lådor och skit som tar plats här i huset, SKÖNT! Längtar till den dagen alltså...

 Annars då?
Jag höll på att svimma för började få huvudvärk och axel ont av att plocka med alla grejor att jag följde med syrran ner till båten och öste ur, det är ganska avkopplande :) och fick dessutom luft för det behövde jag verkligen. Har även gjort lite sysslor med som vi blev tillsagda att göra, och funderar hur tusan jag ska göra angående pengar på mobilen osv? Har ju typ NADA!

Usch gillar inte att behöva vänta in pengar :( men hoppas jag får nu i veckan som kommer ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0