Bestämt mig om en sak..

Har ju nu i några dagar sagt att jag ska hoppa av skolan och flytta hem, nu när jag stod och hängde upp tvätt så tänkte jag:

Om jag klarar de tentor jag har på G och de gör att jag får csn nu i mars då går jag kvar åtminstone denna termin, och OM ett jobb dyker upp och jag får det + att jag känner att det funkar DÅ tar jag jobbet istället.

Så det är min nya tanke, men om det floppar och blir omtena och skit då hoppar av jag av direkt!!

 ____________________________________________________________________________________________

Har hållit på och tvättat nu i snart 3½ timme, ska strax ner och hämta sista omgången, blev måttligt irriterad av att de som tvättat INNAN mig fortfarande hade tvätt kvar i torkrummet vilket gjorde att jag kunde inte låsa och göra så ingen annan kommer in >_< ¨men när jag kom ner andra gången och skulle starta nya maskiner då hade de hämtat sitt MEEN de hade inte rengjort filtret som såg förjävligt ut i torkrummet, så jag fick göra rent det innan jag körde mitt , något irriterande.

De kan ju va schyssta och göra rent efter sig, så det inte blir gnäll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0