Bloggdesign

Hallå där

Jag har i någon timma nu suttit och försökt lära mig hur man ska få in en header i stilmallen, jag gör EXAKT som det står på designadinblogg. se MEN det går inte, (det är inte till min blogg utan styvsyrrans) och jag testar mig fram via en annan blogg jag har men som jag trodde jag glömt lösen och skit på så sket i den, sen av en ren slump råka jag logga in på den när jag skulle in på denna blogg xD

Så den får vara mitt offer ;) där jag försöker mig på att till att börja med - lägga in en header.
MEN det vill inte som jag vill, jag varnade styvsyrran att jag faktiskt inte kan utan att jag har lyckats lägga in min igen efter flera timmars försök så jag har sagt att jag måste försöka öva och sådant så det inte blir knas alltihopa.
Satt igår och visade henne hur powerpoint funkar så hon lyckades göra en egen header iaf :) så mitt jobb är att försöka lägga in den på hennes blogg.

 _______________________________________________________________________________________________

Ikväll eller rättare sagt om 1½ timme så far jag och sis till vavd för träning med Johanna, jag ska även ringa Ann och se om hon kan någon dag hjälpa mig, typ instrurera mig hur jag ska träna, då jag har problem med ryggen och nacken, just ja ska boka tid hos kiropraktorn. Min nacke är värre än någonsin :( får fan ta alvedon och sånt av och till nu för värker ju hela tiden :( Men ska försöka ta tid nästa vecka som denna vecka så ska jag ju städa här i rummet och göra plats för mina hem kommande saker, och sen packa och bära en massa i slutet av veckan.
Måste även komma på hur fasiken vi ska möblera rummet, det behövs tänkas en del då jag kommer tillbaka med en spegelbyrå, svart enkel byrå OCH
de nya tillskotten är:

2-sits soffa
soffbord (mina 2 jag har nu ger jag en till alex och en till elsa)
badrumshylla, redan bestämt plats men får se om det blir där eller inte...

Ja typ det, FÖR har ju fan fått plats med 3 sits soffa, soffbord (de 2 jag har nu) byrårerna SÅ varför skulle de inte få plats nu??? Har ju dessutom då haft min stora svarta hylla med som nu inte ska upp igen. Fast jag måste ha nån hylla att ha mina saker på, har en enkel hylla men vart den ska stå återstår att se...

Kommentarer
Postat av: catherine

vf gör ni header i powerpoint? är väl mkt enklare att ladda ner photoshop och läsa på grunderna på internet så kan man göra myyycket mer :)

2011-03-21 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0