Då sitter man på tåg stationen i Gävle och...

Då sitter man på tåg stationen i Gävle och väntar på tåget till fina Falun :-) . Det är ju lite trist att man ska flytta men vad gör man ? När ekonomin sätter käppar i hjulet. Men men som sagt så är jag på väg dit för att jag ska lämna tillbaka lånade böcker till skolan och även allmäna bibblan i falun ska få tillbaka sina böcker, tänkte åka direkt med dessa när jag kmr till lgh :-) och väl tillbaka så ska jag packa lite och eventuellt duscha innan jag far tillbaka mot gävle . Nu köpa en dricka att ha på tåget :-)


Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; jag kollade bilden och det är något jag kanske får prova på min syster :D Jag kan visserligen prova på mig själv också, men jag tror att jag skulle göra det bäst på någon annan :) Eller ja, om det blir bra överhuvudtaget ;)

2011-03-10 @ 21:54:46
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0