Don't want to

Jag vill verkligen inte :( - måste ringa radiotjänst och förklara läget att jag (*host* inte har någon tv) och att jag inte bor kvar i lägenheten längre osv. Men meeen jag har lite svårt att säga att emot osv och har ingen lust alls att ringa dom. Usch.

Och ska ringa adressändringen meed, för kunde inte ändra adressen via nätet >_< så de sa att jag måste ringa upp dom och ta det över telefonen *suck*!!!
Så jag får väl göra det då.

Har suttit och gäspat och kännt som om jag ska somna vilken minut som helst, är inte van att gå upp runt fem halv sex på morgonen, så kommer väl somna aptidigit ikväll. Bästa nu är att solen skiner :D men det blåser dock :/

 

Längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0