Duktig

Jag känner mig något duktig faktiskt, har tagit mig tid till att plugga, vilket oftast inte blir av i mitt fall, vet inte HUR många gånger jag skrivit här att jag ska plugga men resulterar oftast i att jag gör något helt annat...

Men nu i 2 dar så har jag faktiskt suttit och läst på inför tentan som jag har nu på fredag, har suttit och checkat av en kurskamrats tenta (hennes svar, vi kopiera hennes tenta då hon fick bra poäng) och samtidigt så checkar jag i boken vad det är för något så att jag vet vad det betyder osv.

Men BOKEN , boken boken usch säger jag bara, skulle vara skönt att ha någon som kunde förklara för mig vad fan det är för nåt, för i boken så står det så komplicerat att efter man läst om och om igen för att fatta så fattar MAN ÄNDÅ INTE!!!
Jag brukar oftast fatta efter att kollat upp om det är något jag inte förstår eller så, men att kolla upp i den där teori boken så fattar man ändå inte, iaf inte jag.

Blää måste vi ha böcker som man inte fattar ett skit av?

 

This books...
 Jag gillar utseendet men INTE innehållet ;)

 ___________________________________________________________________________________________

Har iaf varit något duktig idag, har tvättat några omgångar tvätt och hängt upp dom, och jag skrev ju innan att jag var irriterad på att de som tvättat innan mig hade tvätt kvar då jag kom och hade min tid, fick veta av amelie att de har en timme till utöver sin tvätt tid de haft för torkning. (det visste jag inte om)

Men det jag mer var irriterad på var väl mer på att jag kunde då inte låsa och göra så bara jag kom in där, men men, och sen att de inte gjorde rent filtret efter sig, det såg hemskt ut :S

Har även pratat med Jennie, som jag ska ha visning hos på lördag, det kommer tydligen 10 pers så då känner jag att de inte vore så snällt och avboka då, förmodligen gynnar det mig rätt bra att åka och ha visningen, de har så snällt och gulligt gått ihop med pengar för att jag ska kunna komma hem och komma dit så det är jag jätte tacksam över :)

Så då återstår det för mig att fixa lite små pengar för att kunna åka tillbaka hit sen, så funderar då på att ta bussen som är något billigare att åka med än tåget, och kan då även hoppa av vid hamngatan och slipper då gå från station :D

Så ska snacka lite med pappa imorgon, och komma ihåg och ringa och checka en sak ...
Nu blir det film sen sova... Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0