En sjukling

Inte jag men Elsa, hon är allmänt jobbig när hon är sjuk. Ingenting duger typ, inte ens vem som helst utan det ska vara Eme, Nea (matsson), Mamma, pappa, Alex ja typ nån i familjen ELLER någon annan!
Nu har det varit mycket jag som ska vara med henne hela tiden, så idag har jag försökt pyssla med henne så som måla på påskägg (vi börjar lite i förtid, asså det är träägg) och lite annat pyssel. Klistrat med pärlor och dekorer på äggen.

Sen har det varit på tal om film men det blev inte så, prata om att gå till farmor men hon svarar inte när vi ringer så kanske får hoppa det. Nu försöker Amelie få elsa att sova en stund men det vill inte elsa!
Men just nu är hon lugn/tyst vad jag kan höra.

Det är sånt här som gör att jag inte är så sugen på att skaffa barn, och också då jag märker att jag inte är redo för att ha barn. Så det är starkt av de unga som skaffar barn att dom orkar och offrar en del för att kunna få vara med barnen. Visst får man känslor av att vilja skaffa barn men i längden är jag inte redo och har heller ingen pojkvän så det skiter sig ju iaf ;)

Jag har vant mig att vara singel, har ju snart gått ett år :S SHIT!
Men jag orkar allvarligt inte med att tänka på killar, är inte så sugen på dom direkt - jag tror det är för man märker hur sviniga en del är och hur nära och kära till mig blir brända av killar för idiotiska handlingar dom gör osv. Så nej jag är inte sugen, och jag vet att det finns underbara killar där ute men jag tror jag behöver först och främst ordna upp skärvorna av mitt liv och inre, försöka få ett jobb FÖRST och främst sen försöka ta hand om mitt
psyke med...

Så ja killar får vänta helt enkelt, jag har inget behov av nån heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0