Falun

God morgon

Dålig update , igår så åkte man till gävle med åtta bussen in till tierp så tog jag tåget till gävle :) smidigt och kom fram till kiropraktorn precis då jag skulle vara där :)
Hade tydligen värsta knuten i musklerna så han massera ut den och sånt där, AJ säger jag.

Gjorde ont som fan när han massera ut den, men kändes som en tyngd som försvann efteråt :) SKÖNT!

Träffade kusin efter eller typ 45 min senare eller nåt för hon var inte klar när jag ringde henne ;) så jag gick en kort sväng på stan och hittade 2 fina bhar ^^ som jag fick billigt som jag hade rabatt kuponger :D kul att få sånt ^^ . Sen när kusin kom så träffades vi vid wayne's (vart annars ;P ) och tog varin maträtt och satt i två timmar och pratade om allt möjligt :) Skoj skoj <3

Sen begav vi oss båda åt varsit håll, i skärplinge hämta jag lite paket som tog plats i min korg så fick ta en till korg för skulle handla mat och det var inte lätt med min vänster arm för varje gång jag gjorde nåt med den så kändes det som om den skulle hoppa ur led :S men jag klarade mig. Satt sedan ute i iskalla vädret och vänta på pappa, och precis innan han kom så skulle Johanna handla med sin kille så hon små prata med mig en snabbis :)

Ja hemma sen då så gjorde jag inget värst bara försökte slappa, syrran möblera om så nu har vi separerat :(
Haha ^^ sängarna ;) så har sovit i egen ände av rummet inatt men rummet är inte klart än, hoppas hon fixar det själv för jag ska bege mig mot Falun idag och börja packa, sen på lördag så går flyttlasset!

Så nu fick ni en update på min gårdag, åter kommer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0