FINALLY

I veckan så fick jag hem soc papprena men efter att jag läst igenom papprena så insåg jag att jag har ju pengar som sparats åt mig av både farmor/farfar & mormor/morfar + pengar jag ärvde/fick efter mamma på banken. Och vad jag fått veta så får man inte ha en enda krona i princip osv OM man ska söka soc och nu HAR jag ju dessa pengar, dock ska ju de inte röras för en jag flyttar hemifrån helt osv.

Men efter lite disskusion med pappa så åkte jag igår in till tierp efter träning med sis i vavd och tog ut en summa pengar och satte in på mitt konto OCH har precis betalat av nästan alla räkningar och det är sån LÄTTNAD att jag nu inte behöver oroa mig för påminnelser brev och annat.

Har dock 3 kvar men de får jag ta sen, för tog inte ut så mycket som jag inte visste hur mycket exakt jag behövde, för först prata jag och sis om att åka till tierp och sen åka och träna sen igår morse när jag gjorde mig klar för att åka med elsa (sis skulle med) så sa vi att vi skulle skippa träning osv men när vi åkte hemåt med halv åtta bussen så bestämde vi att vi skulle träna iaf. Så väl hemma blev det snabb packning iväg igen med åtta bussen byta buss till vavd där vi träna.

vid tolv så tog vi buss för att åka hem men då fick vi veta att vi skulle hämta elsa så vi valde att åka till tierp först så kunde jag fixa det där med pengar. ALLTSÅ jag hade ej räknat ut hur mycke jag behövde som vi sa att vi skulle vänta, men nu har jag ju betalat av de mesta räkningarna :D  Och det känns så SKÖÖÖÖNT!

Nu ska jag se om jag kan göra en sak jag velat göra sen jag kom hem igen ;)

Syrran kommer inte bli glad ^^

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Ahaaa, vad skönt! Men du kommer väl ändå få pengar från Försäkringskassa för att du är med i UGA:n? :)

2011-03-18 @ 03:38:34
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0