Förvirrad som vanligt

So damn confused as always

Börja med att jag tänkte kika på serier, men oftast så blir det att jag känner mig oengagerad i serien och sätter datorn i viloläge och försöker sova. Idag så hoppa jag över serie tittande och satte datorn i viloläge, blundar och

VIPS

så är tankarna där och stör mig, tänkte på ditt & datt, och sen kom det här med skola och ekomin upp i huvudet, jag blev typ: Men jag kan ju inte läsa klart de pågående kurserna, då dom är åtminstone en månad till, för om en vecka går min månadskort ut och då kan jag inte åka buss längre mellan falun och borlänge...

Jag vill INTE pressa pappa på pengar när jag vet att han inte ens har några, de måste ju få leva de också. Då börja jag tänka att jag ska hoppa av redan NU istället och skita i skola överhuvudtaget och istället fokusera på att hitta ett jobb, så isåfall flytta hem redan nu, jag då. Så får jag åka hit sen och hämta grejorna och plocka ur lägenheten...

Men det är ju det att imorrn, så har vi en genomgång av gamla tentor inför nästa veckas tenta och sen har jag ju omtenta, som jag är något påläst till men känner inge alls behov av att ens gå på den. Känner att jag ändå inte riktigt kan nåt om det, så den skulle inte gynna så värst i cv egentligen.

Men då är ju frågan, ska jag åka till skola och prata med studievägledarn då? Och avbryta kurserna redan nu ..
JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA :(

Känner att jag måste prata med NÅN, men vem vet jag inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0