Fredag = HELG!!!

God morgon

Precis kommit hem eller kom hem för tjugo minuter sen.
Fick då veta att om Linnea S skulle vara hemma så skulle även Elsa vara det!

Men Elsa var ju rätt pigg och satt klarvaken i sin säng när jag kom in till henne, och hon verkade vilja åka iväg till dagis så jag klädde på henne och vi drog iväg till bussen. I Skärplinge så var hon jätte duktig HELA vägen till dagis anledning ? Jag sa att hon skulle få en godis påse om hon var snäll och duktig och gick med mig fint hela vägen och hon lyssnade :D

Får försöka locka med saker då hon är på väg att busa ;)

Jag däremot är INTE pigg, börjat få en hals som känns hemsk, bihålorna är typ igentäppta eller nåt, det gör svinigt ont att svälja så ne jag mår inte så bra. = Jag börjar bli sjuk!!!!

Nu ska  jag äta frukost och kolla på vänner ^^ , burra ner mig under täcket med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0