Garderob

För någon dag sen så satt jag och kikade i IKEA katalogen, och kikade över garderober, och ett garderob system som används hemma av nästan hela familjen förutom jag och syrran då, är PAX garderob system.
Jag gillar den, man kan ju variera, bygga på och massa saker, och idag gick jag in på IKEA sidan och kikade på den, och märkte då att man kan bygga ihop en egen variant efter behov :D

SÅ här blev det för mig:


Här har jag valt i 1 sektionen:
En vanlig klädstång
2 byxhängare med fack för förvaring ovan

Sektion 2:
Längst ner en korghylla, för kanske väskor och sånt..
5 lådor, en låda för accesoarer, som skärp osv
och en hylla

Sektion 3:
En hylla
Klädstång
2 hyllplan som ger 3 fack = 6 fack PERFEKT :D

Sektion 1:
2 klädstänger, 1 hylla

Sektion 2:
2 sko hyllplan, 2 korgar, 2 byxhängare med förvaring.

Sektion 3:
Sko hållare, 3 fack hyllplan, 3 lådor


Denna har inte jag satt ihop, jag bara tog nån bild på ikeas hemsida.
Men gillar denna, den kan man mixtra med hur man vill och till och med ha som avskärmare osv..

SYnd att det inte finns mer färger att välja på :(

Men för dessa st så är det runt 10. 000 kr beroende på hur jag vill ha inredningen osv (de 2 översta bilderna)

 ___________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0