God dag

Hej hej

Jag har varit seg på att uppdatera nu, för i helgen blev jag ju så jäkla full att jag har dåligt samvete över det bara för de andra fick hjälpa mig tillbaka och sen att jag inte ens minns ett skit, fattar ju inte ens hur jag hamna inne på toalett golvet, och varför jag sov där?!!

Anyway, och igår så gick jag upp kvart över sju (var inte meningen) men det var för att min styvsyster hade skit ont i magen så jag fick ringa akuten i tierp och de ville att hon skulle komma in, så ringde sjuktaxi. Under tiden vi vänta på den så fyllde jag diskmaskinen och satte igång den och proppa i mig en macka.
Väl inne på akuten så fick vi anmäla oss och vänta en halvtimme. När dom undersökt henne så blev vi iväg
skickade till uppsala akademiska till den akutmottagningen bara för de hade tydligen inte de resurser som behövdes i Tierp. Så det blev sjukbussen (gratis ;P ) och väl inne så fick vi stå i 3 timmar INNAN hon fick komma in och anmäla sig >_< helt sjukt.

Sen en halvtimme eller nåt efter att hon anmält sig så fick hon komma in, men jag och amelie som kom efter oss då hon jobbat, fick inte följa med henne in. Så vi satt i väntrummet yttligare 4 timmar och väntade ...
Jag hade ingen rumpa efteråt, obekväma stolar - och vi våga ju inte gå någonstans ifall de skulle komma och säga nåt eller så.. Men till slut gick amelie in och kollade hur långt de kommit, då höll de på att undersöka henne, hon hade fått suttit i 40 min och vänta på läkare sen hade hon fått massa skit och fått lämna prover. Men som de skulle dröja yttligare nån timme så gick jag och amelie till fiket mitt emot 70 och fika.

Sen runt fem tiden (vi kom in vid elva, jag och linnea) då va hon klar och kunde hämta ut medicin MEN de hade inte hittat felet >_< ...

 _____________________________________________________________________________________________

Och pappa kom och hämtade oss runt halv sju inne vid 70 (akademiska) så vi var hemma till strax efter åtta och då rörde sig jag och syrran till farmor med en salva som amelie fixat åt henne. Sen hemma igen så satt jag en kort stund framför datorn sen gick jag ut och kikade på Big brother, sen in igen och la mig för att försöka sova.

Och nu har jag suttit och sökt lite jobb :) Men vem vet när jag kan få jobb, jag måste kika runt hur fan jag kan få mina räkningar betalda, iaf på nåt sätt och funderar även om jag måste tillbaka till falun nu i veckan som jag måste lämna tillbaka böcker till bibblan i skolan och även bibblan i falun. Och hämta lite mera kläder....

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; hihi jaha okey :/ men vabra att du mår bättre nudå, jag mår suuper bra :) vagör durå ?

2011-03-08 @ 18:00:09
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Jaa, maila mig gärna bilden :D



Du behöver förresten inte ha dåligt samvete :)

2011-03-08 @ 20:48:44
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0