God morgon

Var på väg att skriva god dag/god morgon men när jag kika på klockan så såg jag att den var elva så ändra till god morgon istället ^^

Vaknade runt nio tiden, mestadels för elsa kom upp och skrek god morgon, upp matsson (till sis, hon kallas så efter vårt efternamn som vi har 2 st linneor här hemma så hon har fått matsson som smeknamn, fast jag säger som jag alltid gjort Nea.)

Och har ätit frukost och allt sånt, såg dessutom att Marita som i maj kommer öppna upp en ny lokal för sin salong med nytt namn och allt erbjuder hela 20 % ALLA behandlingar...
Så jag kikade in på hennes hemsida (Hårknuten) och kikade på vad hennes behandlingar kostar osv, och fick mig då en funderare över vad jag behöver göra med mitt hår,

Det behövs:
Klippas
Färgas (eventuellt)

Och vill dessutom färga ögonbryn&fransar + plockning!

Och eventuellt skulle jag vilja göra en hårförlängning, då det säkerligen kommer bli snyggast hos frisör än hur jag gör nu med clips.
Så är en aningen kluven över vad man ska göra, för detta blir ju i maj i så fall för det är mellan 2-31 maj som hon har detta erbjudande :) Och känns ju skoj att det blir lite billigare än vad det skulle bli i vanliga fall :)

Men har skickat iväg ett mail där jag ber om lite hjälp, får väl se om hon kan hjälpa mej :)

______________________________________________________________________________________________

Sitter och har fått huvudvärk då elsa har suttit och skrikit i örat på mig typ, och sen skrikit i rummet så man blir ju irriterad...

Ska med till skärplinge nu och handla och lite sånt :)

Kommentarer
Postat av: =) LinnéaLindH

Nu drar jag igång dagens blogg .. Va med och delta. vinnaren utses 21/3.

2011-03-19 @ 11:53:33
URL: http://linnealiindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0