God morgon

God morgon everyone

Kan inte direkt säga att man vaknade självmant, vaknade till mer av att jag börjat bli rejällt hungrig och när jag försökte glömma hungern och sova lite till då hör jag mina grannar vara igång igen med sina så otroligt roliga utbrott >_<  - de är utbrott av och till VARJE dag nu. Så vad fan är fel, med henne? (det är hon som skriker och grinar, han försöker lugna henne de gånger jag hört honom...) fan börjar undra när det är NOG!!!

Är ju inte bara mellan dom det gnager, blir ju även grannar som störs, jag lider väl inte så värst, skulle nog lida mer om jag hade lägenheten brevid deras, eller ovanför. Precis fixat gröt som inte blev som jag önskat men det duger, så ska hugga in på den nu annars så säger jag Hejdå så länge :)

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

SV; Ursäkta om jag låter otrevlig, men känns det fel så skriver man det inte. Det var GRYMT pinsamt att ens läsa den rubriken. Kan du inte skriva på engelska, snälla håll dig till svenska, eller kolla upp på google innan hur man stavar rätt, och vilka ord som hör till meningen och inte. Det var ju inte ens i närheten av rätt.

Jag vet att du inte är bra på engelska, men när du också vet det, varför använder du det så ofta i bloggen. Som sagt, jag skriver inte för att vara elak, mer för att vara snäll mot dig, för att du inte ska fortsätta skämma ut dig.

Men som jag sagt förut, det finns inget som stör mig mer i bloggar än felstavningar och fel ordval.

Så kolla stavningen innan, så blir allt jättebra ska du se <3

Jag älskar dig. Vill bara hjälpa, men allt låter så otrevligt när man bara skriver det. <3

2011-03-01 @ 11:15:28
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0