God natt

God natt bloggen :) <3

Men jag ska inte sova riktigt än, ville bara skriva ett sista inlägg, för nu är det varmt inomhus och jag har fortfarande lager av kläder på mig, hann inte ta av mig riktigt när vi kom in efter timmarna utomhus...
För väl inne vid fem tiden där så var jag helt slut och däckade i sängen (sov inte men la mig ner) och sen fick jag offra mig och försöka ta hand om elsa som har haft utbrott HELA kvällen, hon har varit för jäkla jobbig,

skrikit
kastat saker
kaxig
sparkat/slagits

etc
     och
det är bra drygt när hon är på sånt humör. Vi försökte med allt för att få henne på bättre humör men det ville sig inte direkt. Men sen så tog sis över och fick en bråkig unge att till slut bli lite lugnare. (ett tag iaf)
Sen var det mat och innan den så hjälpte jag till att duka och lite sånt, och vid maten så börja elsa igen..

Men har i princip efter maten legat i sängen och läst bloggar, kollat runt lite på olika hemsidor som tidsfördriv, för jag vet att om jag sätter igång vänner och annat stuff plus tar täcket över mig då sover jag rätt så fort ;)

Men är sjuuuuukt sugen på coca cola :S - till maten så fick jag vitt vin men drack halva glaset bara, kände inte direkt nå sug att dricka vin trots allt och de yngre drack cola :( så efter maten så tog jag mig ett glas men är fortfarande sugen som fan.. kanske man ska ner och ta ett glas till ;) (A)



Läcker fön ;P


Den här tycker jag är söt ^^ och får mig att tänka antik lite, tup gammal. Tror den kallades vintage nåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0