God natt

Jahapp de gick lite bättre att plugga efter att jag skruvat upp lite musik och efter jag kikat på halv åtta hos mig. Pluggat sammanlagt 2½ -3 timmar :D FAKTISKT bra för att vara jag ^^

Så lite proud over myself ^^
Och när ändå musiken var igång och jag vill vakna till ett rent kök så ställde jag mig och diska mitt lilla mini disk berg och torkade av bänkarna + spisen. Borde göra detta VARJE dag så slipper jag mina små disk berg jag skapar då jag inte orkar diska...

 _____________________________________________________________________________________________

Nu ska jag kika lite serier sen blir det sova, imorgon är det föreläsning mellan 10-12 och jag tror jag valde tvätt tid mellan 16-19 eller nåt för den tid jag hade idag orkade jag inte gå upp till, 7-10 xD verkligen inte så man känner sig frestad att gå upp då liksom..

Men imorrn så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0