Hår

Jag har ju idag suttit och funderat på vad jag vill göra med mitt hår nu till vår/sommaren,  och kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska göra med det. Nån här kanske kan hjälpa mig att bestämma?



Jag i brunt + hårförlängning


Jag i blond + hårförlängning





Brunt hår med förlängning.

Nackdel att ha brunt för mig:
UTVÄXTEN av det ljusa framförallt
Att färgen "åker" av, men nu har jag ju varit lite ekonomisk och köpt färg att färga hemma, kan ju va anledning att det försvinner så pass fort, vilket gör att jag får färga ofta ...

Jag personligen trivs faktiskt i detta bruna, och har fått positiva respons från andra att jag ser äldre ut vilket jag tycker gynnar mig då jag är kort och oftast tror folk jag är yngre än vad jag är.

Som blond så ja, jag är inte så värst trivs sam i det, iaf inte nuför tiden.. Men jag är ju så att jag vill vara antingen eller liksom ;)

brun eller blond???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0