Hatar vädret Sverige eller????

Tittar på vädret nu på tvn och börjar fan undra om vädret hatar oss?
Det ska bli mer SNÖÖÖÖÖÖÖ :'( äckliga dumma snö!

Men det skulle förhoppningsvis bli SOL i helgen :D (hoppashoppashoppashoppashoppas)
Jag menar vi ska köra flyttllass och sånt då vill man inte ha snö utan SOL!

Ja förutom deprimerande väderprognos så är jag väl rätt glad ändå :) var trevligt att träffa Hanna och veta hur det går i skolan för dom osv, men det var inte så mycket "NYTT" som hänt då det precis avslutat ena kursen och avslutar nästa kurs om en vecka. (dom jag hoppa av precis när vi skulle avsluta dom)

Men vi prata om annat också :) sen tog vi en sväng i butikerna men var inte så värst kul, kanske för att det inte fanns så mycket skoj att titta på :( jag hitta ett par tights på rea och 2 par strumpor för 39 kr på gina tricot :)
Pratade med pappa en sväng och fick veta att vi ska köra på att försöka ta första lasset imorrn och köra hem direkt då och sen åka upp igen på lördan och städa osv så det är gjort. Då behöver jag bara boka besiktningstid.

Känns faktiskt konstigt att man ska flytta härifrån, kanske för att jag började komma i ordning här och vant mig vid att bo här, känns ju skönt att vara här nu bara tråkigt att jag fått packa bara :(
Men ska försöka fixa lite käk nu sen ska jag börja med att packa ner porslin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0