Hej bloggen - dags för kväller

Har suttit och checkat tentan och kollat i boken som inte alls ger mig någon direkt kunskap/förståelse men har den ifall att, och har gjort klart anteckningarna iaf.
Har även packat allt (hoppas jag) och jag har även städat och plockat undan den tvätt jag hängde upp igår, och plockat undan lite, är bara disken kvar att få undan så är det klart.

Vi börjar 10 imorn, ska gå igenom gamla tentor och förbereda oss för tentan som är nästa fredag, och sen blir det två timmar rast innan omtentan börjar, och så fort jag är klar så blir det att åka hem till uppland för några dagar. Hoppas att allt går bra :)
Nu ska jag diska och sen hoppa i säng... Natti natti





Hittade mitt örhänge (vet inte vad andra är) och satte det i örat och drog undan håret åt sidan, blev läckert :)

Dock tycker jag inte bilderna blev bra :( - och har inget passande örhänge att ha i andra örat, visst kan man skippa det med, men tycker mitt hår är snyggast uppsatt så här då jag har löshåret i, blir mer volym då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0