Home again

Hemma igen efter ett träningspass som blev något längre än tänkt, vi kom fram tio över sex och efter jag bytt om så var vi inne i gymmet kvart/tjugo över sex och började gymma. Jag visste inte vad jag fick träna på mer än crosstrainern och löpbandet (som var upptagen) så stod först och bara stirra xD typ...

Sen pröva jag på benpressen (JÄVLAR vad det känns mer i benen efter den) och när jag var klar där så gick jag över till crosstrainern och körde 6-10 minuter (puuuh) sen blev det nästan mer folk där inne och man kunde ju knappt andas där inne, plus att musiken var (fel enligt mig) och den var något hög, man kunde ju inte prata riktigt.. Johanna var ju där, var meningen att vi skulle träna ihop men det blev halvdant med det :/

Efter att hon försvann in i solariume så gick jag med sis och hennes kompis in i ett annat rum och körde pingis :D rätt kul då jag är kass på det så det blev ganska roligt när jag skulle slå och det blev typ "flopp av det hela."

Men men det känns i benen att jag tränat dom, för börja med förra lördagen att jag var ut på jogging runda med sis, sen i onsdags gympass och nu gympass igen = DET KÄNNS!
Ska få konsulation av Ann på måndag så blir att åka tillbaka då :) då kanske jag kan träna andra saker också utan att behöva ha två saker att välja mellan. Sen ska jag även imorgon beställa tid hos kiropraktorn i gävle för ryggen värkte till som attan idag, kan vara för jag tvingades bära elsa som jag försov mej..

Dessutom blir det inge falun denna vecka utan flyttar till nästa vecka, kärran pappa tänkt hyra var uthyrd så vi ska ta det nästa helg istället.

Nej nu ska jag försöka sova, kommer väl däcka direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0