Hungrig

Jisses vad jag är hungrig nu, för jag glömde bort/hann inte äta frukost idag. För blev bort lurad till Skärplinge för att vara med och se hur små barn blir roade med sång, dockteater och ansiktsmålning.
När vi kom fram så säger Amelie att jag och syrran ska hjälpa till och måla barnen :O något jag inte blev så glad över, jag vet inte vad jag tänkte om att följa med, men trodde väl att det var något HELT annat än vad det var.

Men men fick rulltårta och kaffe :) fast grädden de hade på rulltårtan var INTE god, uuuh
Men skrapade bort det och åt rulltårtan plus hallonen som låg på ;)

 _______________________________________________________________________________________________



Angående bilden i inlägget om Smink, rengörning så råkade ett telefonnr komma med.
Jag tyckte först att de såg ut att vara datum inte telenr. Det är nämligen informationskort från Partylite visningen jag hade i början av mars hos Jennie. Men om jag ska hålla på och ändra bild så kommer det inlägget åka upp idag och det vill jag inte. Men om någon störs på att jag har så det syns så får jag väl ändra det.

Nu har jag tagit en ny bild!

Jag testade detta igår kväll innan jag la mig i sängen, och det kändes bra faktiskt :)
Känns som om finnarna är mindre nu ;) och sakta försviner... använde det även idag på morgonen så får se om den ger resultat bara jag håller mig till att använda den morgon och kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0