Iiiih

Aj :(

Har väl nämnt att jag slagit i vänstra sidan vid ögat, precis under ögonbryne (sidan av) typ vid tinningen.
NU är det så att jag har rätt ont runt ögat och får huvudvärk av det :( + att så fort jag blinkar eller gör nåt "lite ansträngande" så illar det av smärta runt området.

Och nu för ett tag sen när jag gick och mötte styvsyrran för hon hade elsa så märkte jag att jag ser lite suddigt med ögat (med glasögonen på) FAN jag som inte har råd att ens gå till optikern  :( måste ju även rätta till felet med glasögonen, jag som blev så glad över att fått nya bågar och allt (haft i snart ett år) och jag sabbar dom på grund av att jag blir för full att jag inte ens kan gå...

Nej NÄSTA gång jag dricker så ska jag fan tänka mig för, jag är inte en sån som dricker för att bli full utan jag dricker för att det är gott, nu var visserligen inte vinet det bästa som jag drack men de gick och shotta mintu var väl heller ingen höjdare men den var inte så farlig heller. Men de var den som gjorde att gränsen blev nådd för länge sen. Så nästa gång se till att ÄTA INNAN jag ens tar en droppe alkohol då kanske det inte blir så där, och så slipper jag minnesluckor - för som det är nu minns jag ingenting ...

 Nej vila lite och kika på nånting, elsa kikar på spöket laban på syrrans dator så jag kan ha min för mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; hihi okey :) mjo, jag gör inte så mycket faktiskt, lust att följa varann via bloglovin ? :)

2011-03-09 @ 16:56:37
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0