klar för idag

Så där nu är jag klar för idag, ska ta ny bild och visa om en stund.

Har gjort en stor klädhög som ska gås igenom med sis som det mesta är hennes kläder och sen blir det mer bättre städning imorrn. Nu gjorde jag en "Stoffe" och slängde de mesta i ett hörn med en filt eller liknande över! xD - Något jag oftast inte tyckte om men börja själv göra så när jag fortfarande va tsm med han.

Men men det är bara tillfälligt och som de är på tok för mycket grejor här så är det lätt att det blir så där.

I övrigt så är jag små sur och irriterad!
När syrran kom hem så hade jag hunnit flytta på säng, byrå, skrivbord och lite annat och hon blev inte så glad över min möblering, men hon sa inte så mycket. Så hon tog sina saker och satte sig där ute i vardagsrummet och plugga, medans jag fortsatte städa och plocka sen några timmar senare så var det en till som fick se min omvandling i rummet och det blev något negativt från dens sida något jag blev lite irriterad över som det är fan mitt rum med. Har varit mitt rum sen 04/05 och var färdig rustad 07 då jag blev tillsammans med stoffe o de flytta hit några månader efter och då dela jag de med han. Sen har jag dela med sis en gång tidigare, sen kom stoffe tb till rummet sen dela jag med linnea s, sen stoffe tb.

Och efter hur de sluta mellan oss så valde jag sis som rumskamrat då jag var illatvungen att välja nån, och sen fick jag besked om att jag kommit in på högskolan i dalarna och flyttade halvt iväg, och då fick syrran ha rummet för sig själv - vilket gjort att folk här hemma sett rummet som hennes inklusive hon. Det förstår jag, men det är fortfarande mitt rum, har fan säng och hyllor och saker kvar och snart kommer ju alla mina saker hem igen, därav att jag städat och möblerat!
 
Jag försöker göra plats för mina hemkommande saker.
Men det jag menar är att jag gillar inte när folket här hemma (en del av dom) ska klaga när dom inte ens bor i rummet, vad fan liksom? Anledning till att jag inte trivs fullt ut här hemma, men jag trivs ju inte fullt i falun heller så jag vet inte vad som kan göra mig lycklig :( är så less på saker och ting.

Jag har ju min lilla depression som är som en berg och dalbana, kommer när den vill, och jag rasar i illfart ner till botten för en småsak, som nyss Elsa satt och irritera mej som fan, hon gjorde så jag inte fick skriva eller ens röra min dator, sparkade mot datorn, och försökte göra pussljud i örat på mig något som jag reagera som fan på, (känslig) och det gjorde att jag fick ett utbrott och skrek, då gick hon ner.

Mitt tålamod och allt sånt där just nu är i botten, är trött efter denna städ/möblering dag och något hungrig men har inte lust att äta middag med familjen dock :(

Får se hur dan slutar

Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

SV; Vilket sammanträffande! Min syster visade mig stylebytyra för första gången alldeles för ett par dagar sen ;D Bra sida faktiskt!

2011-03-17 @ 18:45:41
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0