Kliar

Kliar som fan i näsan :( och snuvan blir värre för nyser om vart annat PLUS att ungen-som-är-i-farten (drygunge) fick tag på en parfym syrran fick av mig som jag knappt använde den och SPRAYAR ut i rummet. Så rummet stinker parfym och det sticker i näsan vilket ger resultat att det kliar!!!

Har även plockat med en hög som var brevid mig vid sängen som jag nu rensat upp och även kastat sopor (sorterat det) och sopat upp smuts från golvet. Och hjälpt syrran med tvätt också.
Men nu börjar jag få huvudvärk igen och jag är helt slut, just typsikt att syrran vill städa när jag blivit SJUK och hängig.
Hon har inte velat städat då jag velat men nu ska hon fan göra det...

Kan inte vädra rummet heller för det blåser så ute så vågar inte ha fönstret öppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0