Liten lista

Tidigare idag så såg jag att min ena fina kusin hade gjort en lista och blev sugen på att
själv svara på frågorna, då det blev krångel att logga in för mig så besvara jag dom via word och bara klistrar in här ;) smidigt..

(frågorna är besvarade idag på dagen, så vissa stämmer inte, som de med sms och samtal :) men orkar inte ändra om ^^)

Hur gammal är du om fem år? 
26 skulle jag tippa på

Hur lång är du?
151 nåt för kort enligt mig

Vilken är den senaste filmen du sett? 
Titanic

Vem ringde du senast?
Hem

Vem ringde dig senast? 
Pappa

Hur löd det senaste sms:et du fick? 
Har fixat ihop pengar till resan, tror du att du kan fixa resten?

Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
Lite av båda men sms mest

Är dina föräldrar gifta eller skilda? 
De var gifta men separerade när jag var 9-10 år . (skiljde sig aldrig)

När såg du senast din mamma? 
Oooj det är typ snart 11 år sen  

Vilken ögonfärg har du? 
Blåa

När vaknade du i dag? 
Först runt sju sen snooza jag bra länge sen somna jag om som alarmet ringde inget mer

Vilken är din favoritplats? 
Fagerviken ute på sjön ^^ på sommaren helst

Var tror du att du befinner dig om tio år? 
Who knows

Vad fick dig verkligen att skratta senast? 
Vänner avsnitt

Hur stor är din säng? 
105 tror jag den är

 Vem sov du senast tillsammans med? 
Senast var nog syrran när jag var hemma sist men annars själv

Sover du med eller utan kläder på dig? 
Hm.. varierar ibland nåt på eller bara trosor när jag är själv, med andra nåt på

Hur många kuddar har du i sängen? 
Måste räkna, 3 STORA kuddar som funkar som ryggstöd och mysfaktor, 4 små vanliga
Kuddar.

Hur många landskap har du bott i? 
2-3 tror jag

 Vilka städer har du bott i? 
Först Karlholm där jag växte upp i nästan 11 år, Fagerviken där jag varit sen liten bebis men
Flyttade dit permanent när mamma dog, bott där i ja runt 11 år där med (halva mitt liv shiit) ,
Och sen ett par månader tillbaka har jag bott i dalarna, falun J OJ just ja, i 3 månader nåt så
bodde jag i Uppsala då jag börja gymnasiet där men hoppa av…

 Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 
SKOR! Helst högklackade ska det vara ;) stövlar, stövletter, pumps ^^ mmm <3
Men älskar att vara barfota vid stranden eller i gräset på sommaren ^^

 Är du social? 
Nja bättre än förr iaf 

 Vilken är din favoritglass? 
GB carte dór M nånting

 Vilken är din favoritefterrätt? 
Frysen cheesecake med färska jordgubbar ^^ (kan inte komma på nåt annat)

 Tycker du om kaffe? 
Japp helst café latte på wayne´s

 Vad dricker du till frukost?
Oftast te nu förtiden, te narkoman ;)

 Sover du på någon särskild sida? 
Hm, i mitten av sängen, annars ja beroende på hur sängen står så sover jag
Med ansikte in mot väggen, känns som om den är en närhet eller nåt

Kan du spela poker?
Inte riktigt poker, mitt ex försökte lära mig men glömmer bort hur reglerna är ochHur man gör :)

 Är du en beroendemänniska?
Ja det tror jag, av pringles hoy & spicy, synd att de bara finns i ett rör >_<  för jäkla
20 spänn

 Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, min ena minsta kusin J

 Vill du ha barn? 
Ja men om några år

 Kan du några andra språk än svenska? 
Engelska och lite liiiiite spanska av det jag minns

 Har du någonsin åkt ambulans? 
Mja ambulans helikopter? Om det räknas

 Föredrar du havet eller en bassäng? 
Uppvuxen vid havet så helst havet, men bassäng funkar det också J

 Vad spenderar du mest pengar på?
Nuför tiden mat mest

 Äger du dyrbara smycken? 
Dyrbara vet jag inte, fick i student/födelsedags present halsband och tillhörande
Örhängen.

 Vilket är ditt favoritprogram på tv? 
De är ju mååånga ju L men nu mest One tree hill och Grey’s anatomy, och nyfunna
Är Big brother som åter går igen..

 Kan du rulla med tungan?
Vet inte

Vad har du för ringsignal? 
Good charlotte – sex on the radio <3

 Har du kvar klädesplagg från då du var liten? 
Hemma nånstans, elsa har fått en del

 Vad har du närmast dig just nu som är rött? 
2 av mina gigantiska kuddar

 Flirtar du mycket? 
Nej.

 Kan du byta olja på bilen? 
Ja tror det

 Har du fått fortkörningsböter någon gång? 
Nej, övningskör än, och hoppas jag inte får en i framtiden^^

 Läser du någon dagstidning? 
Nej. Men om jag är hos någon som har så händer det att jag läser

Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Vet inte, lyssnar knappt på radio

 Har du fått en kyss den närmsta veckan? 
nope

 Har du någon piercing? 
Jaa i öronen och i läppen

 Har du någon tatuering? 
Nej inte än

 Gillar du någon just nu? 
Nja

Har du provat droger? 
Nej

 Röka eller snusa? 
Inget av det

 Har du pojkvän/flickvän?
Nej.

 Vad ska du göra ikväll?
Plugga inför tentan

 Har du några syskon?
Ja, 2 systrar ena på 16 år andra på 3 år och 2 styvsystrar på 16 & 17 (snart 18) SHIIT!!

 Hur mycket pengar har du på din mobil?
Har abonnemang.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0