Lördag = Visning

Idag eller ikväll äger visningen rum :)
Och jag tror allvarligt att det kommer bli MYCKET skratt, för jag satt och kolla upp de andra sakerna som jag ska visa vad de kostar och vilka produkter som är kvar i sortimententet och fick veta lite saker som gjorde att
jag satt och asgarva som fan xD

Men har sovit knas i min säng inatt, kanske för jag fick världens sämsta kudde av syrran :O - nämligen en dunkudde som blev som en platt pannkaka när man skulle sova >_< för vaknade runt fem imorse av nack ont så tog alvedon och de gick över så fick sova lite till, men sen kom det tillbaka.

Ska ta en till nu sen ska jag ut med syrrorna och besöka farmor :)









Min kisse <3 som inte gillar att vara med på kort ^^ men älskar att gosas.

Ovan är doftpåsar från partylite som inte finns kvar längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0