Mår som man förtjänar

Ja visningen gick ju bra igår, dock kom jag på att jag glömt order sedlarna HEMMA!
Och ingen gjorde nån beställning, antagligen för de inte visste vad de ville ha eller nåt, vet faktiskt inte men den var ju lyckad ändå, och de jag visa efter var även de lyckat :)

Hm...
Sen efter visningen så blev det prat och dricka, de kom nån till lite senare och hon bjöd på vin, sen bjöd nån annan på annat vin och sen shotta jag med en och ja efter det så blev jag verkligen PACKAD!!!
Dessutom var jag osmart och åt inte upp min hamburgare jag köpt, så jag hade ju bara ätit det jag ätit till frukost och fika hos farmor.. Inte så bra att dricka alkohol på tom mage.

Andra gången jag blir så packad att jag inte minns nåt, för jag tror jag ramla när vi skulle åka ner på stan och om de är då mina glasögon blev som dom blev, och att jag fick en smäll vid ögat med :(
Och sen då, jo jag var nära på att inte komma in på puben för jag var för packad men kom in och sen minns jag bara att jag fick vatten och sen att de andra hjälptes åt att hålla i mig på vägen tillbaka till Jennie och Patrik.

Sen hade jag tydligen imorse gått in på toan, men kom inte ut igen. För jag somnade på golvet!
Jag minns inte att jag gick till toan ens, och hur fan jag hamna på golvet där, trodde ju först att de andra dragit in mig dit ifall jag skulle spy eller nåt, men sen fick jag veta att jag själv gått in xD

Nej jag gillar inte att vara så packad, andra gången jag blivit så där packad, och gissa vem jag saknade som fan och ville vara med?
Usch... Men jag hade inte varit depp :) nåt jag brukar när jag är full puh ^^

Nej nu ska jag kika tv, har en syster som tjatar dessutom..

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Tjah !

Fin blogg, hur mår du ? ;d

Kram.. ;dd

2011-03-07 @ 16:23:36
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0