Mobil

Jag tror inte jag har berättat/skrivit om att jag i två månader nu har haft en NY mobil, ni kanske även märkt det på vissa bilder?

Jag har en sony ericsson xperia 10 mini med abonnemang och den jag hade innan har syrran fått :)
Angående min nya mobil och att jag inte berättat nåt är för att jag höll det lite hemligt,först var det bara Hanna och syrran som visste om det, sen fick Cattis veta och sedan familjen. Fast det var först styvsyrrorna som märkte sen var jag tvungen att berätta för Pappa & Amelie, de sa inget men tror iaf att pappa blev lite små sur men jag har kunnat betala räkningarna och än så länge så har jag inte märkt något negativt med den operatör jag använder mig av.

Tråkigt bara att de jag känner inte använder just denna operatör för skulle bli billigare då man ringer.






När jag såg (sista) bilden när jag sökte på google så började jag direkt söka och kika om det verkligen fanns fler färger (skal) att välja :D och hittade en shop som var billig ^^ , för när jag fick erbjudande om mobilen så fick jag bara välja mellan lime (grön) silvergrå :( och jag tycker inte grå är så snyggt så valde lime och den ser rätt OK ut. Nu beställde jag röd och rosa ;) perfekt till sommaren då man kan byta till lite färggladare ^^

Jag har bara positiva saker om min nya mobil, har inte alls tröttnat på den utan älskar den för varje dag ^^ och kan ta jätte fina närbilder :p men kameran är inte lika bra som på min förra dock, men annars är den bara bra. Jag kan vara uppdaterad om facebook och en massa annat JUST perfect <3


_____________________________________________________________________________________________

Om
något helt annat, så har jag fått rejällt ont i halsen :S det kom nu över dan, värre än dom tidigare dagarna. Druckit 2 koppar te med honung men de hjälper inte :( ska nog köpa C-vitamin imorrn så kanske jag blir helt frisk, har börjat få en sårig näsa :( och den rinner ju om vartannat så det måste väck innan min näsa blir värre.

Nu ska jag lägga mig och kika på vänner ^^ och imorrn blir det tvätta lite kläder, packa och iväg till affären en snabbis.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0