Nästan klar

Nu är jag nästan klar med allt, har packat ännu en väska med lite kläder då jag inte fick ner så mycket i resväskan som den är halvfull med ljus och kataloger, och ska även ta med mig datorn.
Blev bestämt efter mina små beslut under nattens gång, pappa blev heller inte sur för att jag skiter i de jag skulle gjort idag.

Är ju ändå mina beslut.
Har även diskat upp den disk jag fick idag och plockat fram de kläder jag ska ha nu, så nu ska jag hoppa in i duschen så jag är fräsch när jag åker hem till uppland :) . Är inte helt hundra på att jag har med mig allt men blir väl att jag åker hit inom någon vecka eller två ändå så då kan jag plocka på mej lite mer :)

Nej duschen var det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0