Onsdag 23 mars

Idag så behövde jag inte gå upp tidigt för elsa blev hemma idag, så försöka somna om MEN har en syster som klev upp vid sex och började plugga MED musik igång >_< , till slut lyckades jag somna om men då runt halv åtta så kom syrran och sa åt mig att ge elsa frukost för de va ingen annan som gjorde det. Så klev upp en halvtimme tidigare än tänkt, gjorde frukost åt både mej och elsa - satte igång en film (lilla sjöjungfrun) och vid tjugo i nio så börja jag göra mig i ordning för att åka iväg till tierp.

Väl i tierp så fick jag sitta ner ett par minuter sen ropa de in mig, vi pratade om vad jag gjort tidigare, vad jag vill ha hjälp med osv och på måndag ska jag på möte med jobbcoach i tierp. Var meningen att jag skulle in på behandling av rygg/nacke då men var tvungen att byta tid bara för detta men men.. Gick bra det med :)

Var väl klar på ams vid 10.40 då rörde jag mej mot en bank och fixade lite sen tog jag bussen till skärplinge där jag gick till macken för att låna toaletten då jag var i akut behov!!!
Efter det rörde jag mej mot ICA där jag hämta ut ett paket från oriflame, fick då hjälp av en jag är vän med på FB och hon blev intresserad av att köpa och kanske ha ljusparty :D PERFEKT! :D skoj skoj

//Har dessutom mailat iväg till något företag som skickar massa påminnelser TROTS att jag skickat tillbaka varor de skickat, så meddela jag ännu en gång att jag ville avsluta abonnemange för jag inte har råd. Så fick svar ganska direkt att jag kan kasta mina fakturor jag fått osv och att jag behöver inte tänka mer på det :)

Ska lägga upp lite bilder jag varit seg på att lägga upp ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0