Packar & donar

Tar en liiten paus för min axel värker :( inte så smart egentligen att jag kör på och donar dagen efter behandlingen så jag små vilar i mellan åt, fast nu verkar det så förbannat :S

Försöker igonera det lite...

 _______________________________________________________________________________________________

Jag har ju inte hållit på så länge, var ju runt fem, sex tiden jag började plocka ur klädkammaren och sen sorterade kläderna. Sen har jag ju dragit fram alla kartonger med och även sorterat upp dom. Det var tydligen 3 lådor för kläderna. Men lyckades fylla två kartonger med mina kläder och en väska med alla underkläder, strumpor (som det knappt var nåt av) och sovkläder plus en till större väska med kläder som suttit upphängt och nån mindre väska klämdes ner i den med ;)

Har en låda som var något trasig och den får sängkläder åka ner i. Tänkte ta porslin och sånt imorgon tror jag ska fixa käk nu och sen börja små plocka i mitt rum.
Det kom ju nästan en tår när jag tog ner galgarna och sånt i klädkammaren för nu är den helt tom :( den känns för tom, synd att man inte kan ta den med sig hem ;) hade jag lätt gjort ^^

Ska dessutom plocka ur en låda som det är fin grejor i och där i plocka ner kläder som ska säljas etc för fick ju ihop en hög. Kanske ta bilder och lägga upp innan vore ju smart (?)

Nej käk och sen plocka lite till, grannarna kanske störs av min fina musik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0