Packning på G

Tänkte visa lite hur det ser ut i mitt rum just nu, har i en timme hållit på och plockat ur spegelbyrån och sorterat papper + plockat ur halva hyllan. Tror inte jag behöver alla kartonger faktiskt :D har fyllt 2 kartonger och radat upp 3 tomma så får jag väl se, hade en kartong till hyllplanen (svarta hyllan) så den ska väl användas till det igen hade jag tänkt.

Men har ju sålt en del grejor är väl därför det är mindre med saker nu ;)











Som ni ser så är jag inte brunette längre :( - anledningen är att jag hade värsta ljusa utväxten så såg ut som om jag hade kala fläckar, för igår blekte jag det med blondering och idag hade jag i en mörkare blond nyans så var mycket ljusare tididigare idag. Ska väl ha det så här tills jag ska till Marita i maj och fixa det :D men kan nog nöja med detta tills dess.

Ska fortsätta nu, måste väl fixa till mig sen för ska iväg och träffa Hanna på stan för en fika :) så fort hon hör av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0