Personlighets test

Gjorde nyss ett personlighets test på msns sida, de va att man skulle se vilket jobb som passade en, och jag fick bland annat:

Psykolog
Kurator
Butiksäljare
Frisör

Roliga  är väl att jag vet inte om jag skulle vilja vara de två först nämnda xD

  _________________________________________________________________________________________



Ussch vad jag är  tröööööööööööööööööööööööööööööött............

Har sovit skit dåligt inatt, ungefär 3-4 timmars sömn, jag är van att sova mer än det.
Har legat och vänt mig, suckat irriterat och jag har försökt i omgångar koppla bort tankarna men de går verkligen inte.

//Update//

Jag avbröt skrivandet som jag började runt kvart i tio eller nåt, och började prata med sis i fonen,
SOM VANLIGT att prata med en vägg i princip..
Och började göra iordning frukost som jag strax ska äta, kom på att jag måste göra av med mjölken
så det fick bli mannagryns gröt idag :) så nu är den slut med.

Försökt få tag på pappa men han svara inte, så jag lämna meddelande, hoppas han svarar snart så jag kan
planera när jag ska ta mitt pick och pack och börja bege mig hemåt till uppland :)
Såg även nyss att pengarna från Jennie för att jag ens skulle kunnat åkt hem nu och ha visning hos dom, plus att
få träffa dom :) - kommit in på kontot GREJT!

Nej frukost sen dusch och klä på sig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0