Piggare

Är något piggare nu, men snorar som satan ändå.
Jag åker in till Gävle imorgon på behandling för ryggen och sen eventuellt träffar Kusin Carro om hon har tid och lust ^^

Annars kanske jag går en sväng på stan och sen åker hem beroende på hur jag mår efter behandlingen.
Hade egentligen tänkt åka till Falun imorgon men efter lite tänkande så åker jag på onsdag morgon istället. För jag vill ha med mig datorn så vill slippa konka på den imorgon efter behandlingen så tar onsdag.

Hm...
Ja annars så har jag väl inte gjort något större intressant idag, mest varit hemma då jag kände mig för hängig för att vara kvar i Tierp och varit en sväng till farmor med elsa nu på eftermiddan. Och kollat på BB med Linnea s :)

Amelie hade fått Jotex katalog och jag blev ju kär i en del i katalogen, så fina saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0