Prosit!!! Tack ^^

Haha precis när jag skulle till och skriva inlägget så nös jag ^^ därav rubriken ;)

UPDATE! Elsa blev hemma idag så jag gjorde mig i ordning typ 1½ timme för tidigt (elr en timme då) men det gjorde inte så värst mycket för jag fixa en stor kopp te med honung och en macka sen la jag mig framför Vänner avsnitt och myste under täcket tills det var dags att ta bussen till skärplinge, byte där till Tierp.

Och glömde dessutom min älskade mobil hemma mitt i stressen :( - vi fick små stressa för när vi kom ner var klockan 7.57 och bussen kommer/går 8.05 så var lite smått stressade och på det en vaken elsa som behövde hjälp att gå på toa. Jag fick äran att hjälpa henne och medans hon satt på toan drog jag på mej skor och jacka och sen rusa jag iväg OCH då glömde jag min älskling kvar på bänken :(

 Kom på detta när vi nästan var i Skärplinge, var inte så glad just då kan jag ju meddela. Men men så går det :) Ringde farmor som kom med den till tierp, fast i samband med att hon kom tänkte jag åka hem igen, för jag kände mig så jäkla hängig och kändes som jag skulle svimma eller nåt jag vet inte men var inte pigg alls.

Så drog innan det började och åkte med farmor hem igen. Har legat i sängen sen jag kom hem, fast har haft en elsa som har hoppat och busat som vanligt så har inte haft lugn och ro direkt :/ Men nu är hon ute med amelie så får passa på och njuta av stunden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0