Rensat mailkorgen

Precis rensat inkorgen och allt sånt :)
Känns skönt att ha rensat upp det mesta och sorterat så nu ligger viktiga mail i egen mapp och tagit bort onödiga mail som är några månader gamla.

Varit vaken sen halv åtta imorse, elsa var pigg och ville kolla på film, plus att mina goa katt är K*t för han skriker som fan hela tiden och ska studa upp och ner på min kudde och sitta i fönstret av och till, och när jag väl vakna till så skulle elsa på toa så var bara att kliva upp och hjälpa henne och samtidigt släppte jag ut katten som blev glad.

Har sen dess kikat på snövit & de sju dvärgarna - var jätte länge sen jag såg den :) men kika för hade inte så mycket tecknade filmer med svensk tal :/ enda gångerna elsa sitter stilla, om det är svensk tal för då förstår ju hon vad dom säger.

Har även satt över alla pengar på sparkonto nu så jag inte gör av med allt ;) Men sparade några tusen lappar så jag har lite, till jag får aktivitetsstöd.

Nu måste jag ta en macka har inte fått i mig frukost än :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0