Rosa Camera

Jag har bestämt mig!

Jag ska sälja min söta fina Rosa Camera (kamera) .

Anledning, jag har sen länge tröttnat på den, har nog aldrig riktigt kännt mig "tillfredställd" med denna från dag 1 .
Så vill sälja den till någon som känner att de har användning för den :) bättre än hur jag använder den, visst den har använts flitigt av mig men jag har (tror till och med) funnit nåt som är bättre och är precis vad jag vill ha :)
Säljer den även för att få in lite cash att spara undan osv, ska även sälja de kurs böcker jag har kvar.







Har betalat in en färlängd försäkring, ett år till.





Tillbehör:
USB kabel, samt el uttag som du kopplar usb kabeln så man kan ladda batteriet.
//Man kan även med usb kabeln ladda in bilder via datorn.
Batteri
Kartong (bara jag hittar den)
Försäkringen på den

Ingår INTE!
Minnes kortet!

Har ingen väska till den...

______________________________________________________________________________________________

Antar att vissa kommer vara på mig NU bara för jag tänkt sälja den, men det är MIN ENSAK att sälja den så håll gärna era åsikter för er själva, vet ändå vad ni kommer att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0