Sjuk

Min plan idag var att gå upp tidigt sisådär runt sju för att boka busslinje taxi och dra med syrran till Valbo för att gå omkring där idag. MEN när jag vaknade vid halv sex nånting så var jag uppsvullen i ansikte (känns så) och hals ont plus huvudvärk. Tror även jag har nåt med bihålorna eller nåt och öronen :S

Elsa kom upp senare runt nio och hon hade iskalla händer och när hon rörde mig så gjorde det ont, brukar i normala fall bara rysa till om nån är kall och lägger emot huden på mig. Men när jag är sjuk då gör det ont istället :( och kroppen värker. BLÄ!

Jag som tänkt träna imorron och dessutom få hjälp/hänvisning hur man ska göra >_<
Men ska iaf försöka åka på jobbcoach grejen, enda sättet så man får pengar från aktivitetstödet. Och på tisdag blir det kiropraktor för rygg/nacke-axeln och eventuellt åker jag till Falun redan då istället för Onsdag.
Mest för jag måste ha tid att packa så det blir nog tisdag, och funderar på att ta valbo nästa helg. Beror på om pappa anser att vi hinner stanna till i valbo eller inte på lördagen, om inte så åker nog jag och syrran in på söndan istället.

Jag tror dessutom att jag nog kommer bli bättre när jag kommer till Falun för här hemma är det folk som är sjuka därav att jag är krasslig + att vädret har ju ändrats av och till så tror det också är bidragande faktor. Och när jag är i falun så är jag själv och har inte sjuklingar runt omkring mej ;)

Jag nyser HELA tiden dessutom :( tycker inte om att bli sjuk för man blir ju så ynklig då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0