Skuldfri

Jag är nu SKULDFRI :D - sån lättnad det är, att nu behöver jag inte oroa mig för jobbiga påminnelser och skit. För sen jag flytta till falun så började jag samla på ALLA mina obetalda räkningar i såna där Eftersänd:a kuvert - och har med hjälp av dom haft stor (iaf större och bättre) koll på mina räkningar än vad jag hade tidigare.

Har dessutom tagit ett till sånt kuvert för Betalda räkningar, och den har vuxit en hel del senaste veckan då jag nu har betalat i princip ALLA mina äckliga räkningar, dom som gjort att jag mått dåligt och sovit sämst MEN nu hoppas jag på att jag kan slappna av och slipper tänka på att det kan dimpa ner påminnelselappar och skit ^^

 ______________________________________________________________________________________________



Fan blev för mörkt men håller upp en del av räkningarna...


Kuveret som haft alla mina obetalda räkningar :D nu är den äntligen TOM!!



Liten bild ¨på mig med..

Jag har fått äckligt med finnar i ansiktet :( - det är sjukt!
För i Falun då fick jag dom på axlarna, ryggen, bakom öronen, hårbotten , här hemma i Fagerviken så får jag dom IGEN i ansiktet :( WHY WHY WHYYYYYYY????

Jag beställde hem nåt för att göra rent ansikte och motverka dom fulingarna så jag hoppas det hjälper, btw så är det från Oriflame jag beställt :) , är ju ganska nice att man själv är konsult där, så man kan beställa själv utan att behöva skriva upp beställning och ge till Amelie som jag beställt av tidigare, men hon värva mej så nu är även jag konsult.

Tidigare så har jag hållit på med HERBALIFE , jag vet inte riktigt om jag fortfarande är konsult där, anlening är att man ska betala in nån avgift på 100 kr nånting och det har jag inte gjort, men får mail ifrån min ledare då och då. Jag har lite funderingar på att börja igen, men tycker dock att det är lite svårt att sälja viktnedminskning grejor bara så där.

Partylite - Oberoendekonsult (heter nåt sånt, kommer inte på namnet nu, så rätta mig om ni vill ;P)
Där jag säljer ljus med tillbehör i både katalog och via homepartyn. Kvalitetsljus som är mycket bättre än vanliga ljus.

Lustjakt - återförsäljare Detta gör jag mer för nöjes skull, jag började mest för skojs skull och det var även när jag var i förhållande, jag var dock på väg att skita i det för ett tag sen men fick en bokning (homeparty) så har väl börjat igen. Sexleksaker ;)

Oriflame - smink och annat För att jag gillar smink, var först mer inne på Mary Kay MEN eftersom det var dyrt att börja med det och mycket billigare med oriflame så blev det Oriflame iaf. Och jag handlar dessutom lite då och då genom katalogen. Har inte fått någon kund ännu, eller jo igår så fick jag en inne på ICA :D

Herbalife -
Det var det första jag började med, anledning var att jag ville ha jobb hemifrån då jag pluggade och kände att det skulle vara skönt med pengar. Det gick ganska bra faktiskt i början, jag var på ett seminarium i Stockholm, fastnade direkt - och sen lyckades jag få lite kunder och tjänade en del MEN sen så kom jag av mig och allt sket sig. Sen dess har jag inte varit så insatt i Herbalife men har små funderingar på att börja då jag vet att produkterna håller vad dom lovar!

Så lite info om vad jag har/haft för hemma jobb ;)

Någon intresserad av nåt av dessa så tveka inte att skriv ^^

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0