Smink "borttagning" Rengörning

Var ju som sagt en sväng till Tierp idag, och hade en halvtimme att hitta på nåt så passade på att ta mig in på apoteket för att kolla om & vad de hade att erbjuda i rengörning av ansikte OCH motverka finnar!
Först kikade jag runt lite för att se vad som fanns, och det var någon som jobba där som fråga om jag ville ha hjälp men just då ville jag bara kolla vad som fanns så sa nej.

Någon minut senare så valde jag att ta hjälp mesta dels för jag kände att dom kanske (hon) kunde hjälpa mig att komma fram till vad jag behövde. Är ju inte lätt att avgöra en sån sak själv ^^
Så hon hjälpte mig och visade 3-4 olika saker och tyckte att jag skulle köpa två av dom för dom bör hjälpa mig bäst, och nämnde även några liknande produkter. Det skillde sig inte så värst med priserna på produkterna så efter hon gått och jag på NYTT kikade på de hon rådde mig till så beslöt jag mig för att testa dessa:



Så ska testa dom redan ikväll :) , Köpte en hudsalva som man kan ha på läpparna med ^^

Just nu kan jag ju inte skriva hur jag känner inför dessa så måste testa först. ÅH jag saknar mina saker i Falun :( har ju massa saker kvar eller rättare sagt ALLT är kvar!

Vill bara ha hem dom så man kan komma i ordning, men känner dock att det skulle vara skönt med något eget hem för här hemma kommer jag inte överens med syrran om möblering osv och det är det ena efter det andra..

Har man vant sig vid att bo på egen hand då vill man inte riktigt tillbaka sen ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha ja, hur det kan gå :P

2011-03-25 @ 19:15:57
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/
Postat av: CarolinePralin

Alltså, jag menar inte att klaga på dina bilder, men nu har du lagt upp ett telefonnummer också, vet inte vart det går till, men ändå. Kan ju vara bra att redigera bort sådant om du absolut måste ta bilder med adresser och telefonnummer :/



För övrigt, hoppas krämerna fungerar bra :D <3

2011-03-26 @ 02:33:19
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin
Postat av: CarolinePralin

Men det står ju; Telefon: 018-317 278.

Det låter inte som ett datum för mig.

2011-03-26 @ 13:16:37
URL: http://www.nattstad.se/carolinepralin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0